Aito, koherentti digitaalinen asiakaskokemus syntyy, kun kaikki julkaisualustat ovat ajan tasalla. Tämä tarkoittaa asiakkaan ja brändin vuorovaikutuksen kannalta oleellisia teknologiaratkaisujen hyödyntämistä kuten sosiaalista mediaa ja verkkosivuja. . Se, mikä työkalu parhaiten sopii organisaationne tarpeisiin, riippuu tarkoituksesta, tavoitteista ja preferensseistä. Tutustu Knowitin suunnittelemiin ratkaisuihin. Älä epäröi ottaa yhteyttä, jos haluat tietää lisää.

Nykyajan verkkopalvelut ovat:

  • Laite- ja käyttöjärjestelmäriippumattomia
  • Joustavasti muotoiltavissa ja mukautettavissa
  • Mahdollistavat helpomman järjestelmäintegroinnin ja hallinnan sekä standardien ja kirjaston jatkuvan uudistamisen ja kehittämisen
  • Responsiivisia ja mukautuvat saumattomasti mobiilikäyttöön
Ota yhteyttä
Jari Jaatinen
Sales Director, Knowit Experience Oy
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Alkuun