Design ja asiakaskokemus
Asiakaskokemus ulottuu digitaalisesta fyysiseen ja sisältää hyvien kohtaamisten luomisen ihmisten ja tuotteiden tai palveluiden välille. Autamme käyttäjiäsi saavuttamaan heidän tavoitteensa – samalla antaen heille sen lisäkosketuksen, joka erottaa palvelusi muista.
Valikoituja asiakastöitämme
Käyttäjäkokemus keskiössä
Käyttäjäystävällisen käyttöliittymän takana on paljon oivallustyötä. Kuuntelemalla ja ottamalla huomioon asiakkaittesi tai vierailijoidesi tarpeet ja mieltymykset me määrittelemme suunnittelun, sanat ja palvelun, tuotteen tai verkkosivuston käyttöliittymän.
Intuitiivinen, ymmärrettävä ja helppokäyttöinen ovat avainsanoja. Tietysti WCAG 2.1 -standardien ja verkkodirektiivin ohjeiden mukaisesti, jotta palvelusi olisi kaikkien saavutettavissa — riippumatta esitiedoista ja olosuhteista.
Palvelumuotoilijamme auttavat asiakkaitamme
Jutta Laitinen
Business Development Director
Knowit Experience