Skip to main content
To the homepage of Knowit

BRÄNDI JA MARKKINOINTI

Markkinointiviestinnän konseptit

Merkityksellinen ja vaikuttava markkinointi vaatii erottuvan markkinointiviestinnän konseptin. Markkinointiviestinnän konsepti tukeutuu vahvasti määriteltyyn brändistrategiaan. 

Kirkas kiteytys

brändin tarjoamasta arvosta asiakkaan suuntaan

Yhtenäinen brändipääomaa

luova asiakaskokemus läpi asiakaspolun

Selkeä tehostava ohjenuora

markkinointiviestinnän sisällön suunnitteluun

Parhaat markkinointiviestinnän konseptit luovat tarinan ja lupauksen, joka ilmentää brändin ydintä ja pakottaa koko liiketoiminnan mukautumaan annettuun lupaukseen. Markkinointiviestinnän konsepti ei ole kertakäyttöinen idea vaan markkinointiviestinnän konseptin tulee soveltua asiakaspolulle eri tilanteisiin ja eri kohtauspisteisiin muodostaen asiakkaalle päin saumattomaton viestin ja kokemuksen. Näin lyhyenkin aikavälin tavoitteelliset kohtaamiset tuovat pitkäkestoisia ja pysyviä tuloksia.

 

Me luomme ja tuotamme alusta loppuun markkinointiviestinnän konseptit, jotka ovat kiinni brändin ytimessä ja tuovat pitkäkestoista ja moninaista tehokkuutta markkinointiviestintään

Tyypilliset markkinointiviestinnän konseptit askeleet:

  • Brändistrategia tai brändi kevyt brändin ytimen kirkastys
  • Asiakasymmärrys - Mitä haasteita ratkaisemme ja mitä arvoa tuomme?
  • Markkinointiviestinnän konseptikuvaukset
  • Markkinointiviestinnän sovellutukset valituissa kohtauspisteissä

Paula Hernetkoski

Consultant

Tutustu myös muihin palveluihimme

Brändi ja markkinointiBrändistrategiaTyönantajabrändiBrändikonseptiBrändi-identiteetti