Skip to main content
To the homepage of Knowit

STRATEGIA JA LIIKETOIMINNAN TRANSFORMAATIO

Asiakas- ja käyttäjäymmärrys

Yritys selviää ja menestyy epävarmassakin markkinatilanteessa, kunhan vain tietää ja ymmärtää, mitä ympärillä tapahtuu – ja mitä siitä seuraa.

Syvennä markkinaymmärrys

Hyödynnä asiakasymmärrystä

Tunnista kasvun mahdollisuudet

Asiakasymmärrys tuo inhimillisen näkökulman strategisiin liiketoimintakysymyksiin yhdistämällä näkemyksen, ennakoinnin ja liiketoiminnan kehityksen. Näin ymmärrät paremmin liiketoimintaympäristöäsi ja sen muutoksia. Ja ennen kaikkea sen, miten sinun kannattaa niihin reagoida.

Syvällistä ja kokonaisvaltaista näkemystä

Tuotamme syvällisiä ja kokonaisvaltaisia näkemyksiä trendeistä, markkinoista sekä niillä toimivista asiakkaista ja heidän tuntemuksistaan. Näkemysten perustana käytämme laadullista ja määrällistä asiakasdataa, liiketoiminnan ja markkinoinnin suorituskykyä kuvaavaa dataa sekä ympäristön luotausta. 

Sidosryhmä- ja käyttäjäymmärrystä keräämällä muodostetaan myös kokonaisvaltainen kuva yrityksen erilaisten sisäisten asiakas- ja käyttäjäsegmenttien tarpeista ja odotuksista. Syvällisen näkemyksen pohjalta tuemme sinua kehittämään menestyksekkäitä strategioita liiketoiminnan kehittämiseksi ja toiminnan tehostamiseksi. Asiakasymmärryksen avulla autamme rakentamaan vahvoja suhteita asiakkaisiin ja sidosryhmiin sekä luomaan ainutlaatuisia ja tarpeisiin vastaavia ratkaisuja.

 

Ymmärrys auttaa menestymään

Ihmisten ja liiketoiminnan syvällinen ymmärrys tuottaa parempia päätöksiä ja auttaa yritystä menestymään. Knowit on kokenut asiakasymmärryksen asiantuntija. Siksi me pystymme tunnistamaan yrityksellesi selkeitä kasvumahdollisuuksia ja tehostamisen paikkoja myös epävarmoissa markkinatilanteissa. 

Slide 1 of 1

Maria Åberg

CEO

Tutustu myös muihin palveluihimme

LiiketoimintamuotoiluEnnakointiInnovaatiotMuutosjohtamisen tukiLiiketoimintastrategia