Skip to main content
To the homepage of Knowit

BRÄNDI JA MARKKINOINTI

Markkinointiorganisaation kehittäminen

Markkinoinnin rooli on muuttunut ja tulee tulevaisuudessa muuttumaan. Markkinoinnin tulee olla tiiviimmässä yhteistyössä muiden funktioiden kanssa ja sen tulee ohjata kokonaisvaltaisemmin ja strategisemmin kasvua. Nopea muutosnopeus vaatii nopeampaa reagointia ja ketterämpiä kehitysmenetelmiä.

Tehokkaampi tapa toimia

Ymmärrys tarvittavista kyvykkyyksistä

Tuki muutosmatkan varrella

Teknologian kehitys ja digitalisaatio tuo tarvetta kehittää uusia kyvykkyyksiä ja rooleja. Näissä kaikissa haasteissa me voimme auttaa sinua rakentamaan tulevaisuuden kestävää modernia markkinointiorganisaatiota.

 

Markkinointiorganisaation kehittäminen

Markkinointiorganisaation kehittäminen on jatkuva prosessi, jossa me voimme tukea teitä läpi matkan. 

 

1.Nykytilan ja tavoitetilan ymmärtäminen

Minkälainen on tulevaisuuden unelmaorganisaatiomme ja missä olemme nyt suteessa vision.

2. Keskeiset haasteet ja muutosmatka

Mitä konkreettisia haasteita meidän tulee ratkaista, miten ja missä järjestyksessä.

3. Jatkuva tuki muutokset johtamisessa ja läpiviennissä

Muutosjohtaminen sekä kyvykkyyksien kasvattaminen osaamisen, kulttuurin, datan ja teknologian hyödyntämisen osalta. 

Marjo Himanen

Consultant

Tutustu myös muihin palveluihimme

Brändi ja markkinointiMarkkinointistrategiaMarkkinoinnin mittaaminen