Arki osaajana pilvipalveluissa
Toimitusmallimme vaihtelevat asiakkuuksittain: palveluna kokonaan omassa ohjauksessa tai yksittäisenä konsulttina osana asiakkaan tiimiä. Kollegat ovat aina vähintään yhden Slack-viestin päässä.
Korkean pilviasiantuntijuudemme kautta toteutamme kestäviä, laadukkaita ja tuottavia pilviratkaisuja eri toimialojen asiakkuuksiin.
Hybridityö valitsemasi Way of working -mallin mukaisesti mahdollistaa joustavan arjen.
Jatkuvien palveluiden asiantuntijamme vastaavat jokapäiväisiin tuki-, ylläpito- ja kapasiteettipalvelutarpeisiin. Asiantuntijoiden tiivis porukka työskentelee kahdessa operatiivisessa tiimissä: pilvi- ja kapasiteettipalveluissa, sekä Service Deskissä.
Systems Specialistit ovat osana asiakkuustiimejämme, sekä tekevät myös sisäistä kehitystä. Tiimeissämme pääsee osaksi erilaisia ja näkyviä projekteja, sekä tekemään yhteistyötä asiakkaidemme kanssa. Passionate Support -palvelumme on tärkeä 24/7 tekninen tuki asiakkaillemme ja Systems Administratorit vastaavat asiakkaidemme teknisten haasteiden ratkaisemisesta nopeasti ja turvallisesti.
Toimintaympäristössämme korostuu tiimihenkisyys, ongelmanratkaisu sekä itseohjautuvuus. Oman People Leadin tuki ja kollegojen sparraus tarjoaa ympäristön, jossa yksilöllistä urapolkua on mahdollista rakentaa, sekä pääsee jatkuvasti oppimaan uutta.
Systems Specialisteillamme on mahdollisuus joustavaan hybridityöhön Way of working -mallin mukaisesti, myös 100% etäoptio. Service Desk -asiantuntijamme työskentelevät modernilla Tampereen keskustassa sijaitsevalla toimistollamme.