Digitaalinen asiakaskokemus
Palvelumuotoilu, UX ja UI-design, brändi ja visuaalinen identiteetti
Digitaalinen asiakaskokemus
Onnistunut digitaalinen asiakaskokemus syntyy kun data ja käyttäjäymmärrys ohjaavat suunnitteluprosessia. Vain tuntemalla käyttäjien tarpeet riittävän hyvin ja yhdistämällä ne liiketoiminnan tavoitteisiin voidaan saavuttaa lopputulos, joka toimii käyttäjien mielestä ja saa heidät tekemään palvelussa toivottuja asioita.
Asiantuntijamme Knowitilla työskentelevät näiden teemojen parissa Knowitilla.

Kuinka suunnitella vähäpäästöisempiä digitaalisia palveluita?
Tiesitkö, että internetin hiilijalanjälki on jo suurempi kuin esimerkiksi lentoliikenteen ja kasvaa jatkuvasti. Tästä huolimatta hiilijalanjäljen huomioimisesta verkkopalvelujen suunnittelussa ei vielä ole puhuttu paljoakaan. Lue asiantuntijamme Jani Järvisen blogista lisää.

Alma Talent – tarkkaan suunniteltuja käyttäjäpolkuja
Alma Talentille toimiva verkkopalvelu on kriittinen tekijä, koska iso osa Alma Talentin asiakkaiden ostopolusta tapahtuu verkossa. On tärkeää, että asiakkaalle pystytään tarjoamaan juuri oikeaa sisältöä ostopolun eri vaiheissa.