Digitaalinen asiakaskokemus

Palvelumuotoilu, UX ja UI-design, brändi ja visuaalinen identiteetti

Meet the Maker: Sanna

Customer Experience Lead, Knowit Experience.

Kuinka suunnitella vähäpäästöisempiä digitaalisia palveluita?

Tiesitkö, että internetin hiilijalanjälki on jo suurempi kuin esimerkiksi lentoliikenteen ja kasvaa jatkuvasti. Tästä huolimatta hiilijalanjäljen huomioimisesta verkkopalvelujen suunnittelussa ei vielä ole puhuttu paljoakaan. Lue asiantuntijamme Jani Järvisen blogista lisää. 

Alma Talent – tarkkaan suunniteltuja käyttäjäpolkuja

Alma Talentille toimiva verkkopalvelu on kriittinen tekijä, koska iso osa Alma Talentin asiakkaiden ostopolusta tapahtuu verkossa. On tärkeää, että asiakkaalle pystytään tarjoamaan juuri oikeaa sisältöä ostopolun eri vaiheissa.

Alkuun