Käyttäjä selaa tablettia

“Ultimately, users visit your website for its content. Everything else is just the backdrop.” Jakob Nielsen, Nielsen Group

Ensimmäinen askel kohti optimaalista sisältökokemusta on ymmärtää, mitä sisältöä sinulla on, kuinka se palvelee yrityksesi tavoitteita sekä nykyisten ja potentiaalisten asiakkaittesi tarpeita. Tehokkain tapa tehdä tämä on digipalvelusi sisältöjen auditointi.

Sisältöjen auditoinnin prosessi

  1. Määritellään keskeiset viestit, viestintätavoitteet sekä yrityksen tavoitteet.
  2. Kuvataan asiakasryhmien tarpeet ja tavoitteet.
  3. Sovitaan, mihin sisältöihin keskitytään. 
  4. Käydään palvelua läpi, tehdään ”inventaario” sisällöistä joihin keskitytään ja analysoidaan ne peilaten asiakasryhmien tarpeisiin ja yrityksen tavoitteisiin.

5. Kerätään tietoa sisällön käytöstä analytiikkatyökalujen avulla, esimerkiksi ”kuumakartat”. 

6. Laaditaan raportti löydöksistä ja parannusehdotuksista, joka käydään läpi yhdessä asiakkaan kanssa.

Haluatko varmistua, että digipalvelusi sisällöt palvelevat kohderyhmiäsi parhaalla mahdollisella tavalla ja tukevat liiketoimintaasi? Ota yhteyttä ja teemme tarjouksen digipalvelusi sisältöjen auditoinnista.

Ota yhteyttä
Christer Lybeck
CEO, Knowit Experience Oy
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Alkuun