Skip to main content
To the homepage of Knowit

BRÄNDI JA MARKKINOINTI

Digitaalinen mainonta

Digitaalinen mainonta on ketterä ja kustannustehokas tapa tavoittaa haluttu kohderyhmä. Kanavina voidaan käyttää sosiaalista mediaa, hakukoneita tai vaikkapa B2B alan medioita, joissa mainostamalla voimme tavoittaa juuri oikean kohderyhmän oikeaan aikaan, oikealla viestillä. Digitaalisuuteen kuuluu olennaisena osana mainonnan joustavuus ja optimoitavuus – tuloksia haetaan allokoimalla panostuksia parhaiten toimiviin kanaviin, formaatteihin ja taktiikoihin.

Oikea kohderyhmä

Digitaalisten kanavien kautta mahdollisuus kohdistaa tarkalle yleisölle

Reaaliaikainen optimointi

Markkinoinnin panostusten reaaliaikainen allokointi

Joustavuus

Mainosmuotona ketterä ja nopeasti muokattavissa

Me tuomme tuloksia ja autamme pysymään muutoksessa mukana

Mediaryhmistä digitaalinen mainonta on nopeimmin muuttuva ala. Uudet mainosmuodot päivittyvät kiihtyvällä tahdilla ja mainonta itsessään on muuttumassa yhä teknisemmäksi. Mainostajan on hallittava eri mainonnanhallinnan työkalut, formaatit, tekniset toteutukset ja optimointi. Voit ulkoistaa meille kaikien digitaalisen mainonnan tekemisen mutta autamme myös pysymään kartalla, valitsemaan oikeat kanavat ja välineet, sekä tehostamaan mainontaa ketterillä formaateilla. 

Marjo Himanen

Consultant

Tutustu myös muihin palveluihimme

Brändi ja markkinointiMarkkinointiviestinnän konseptitMarkkinoinnin mittaaminenMarkkinointistrategia