Skip to main content
To the homepage of Knowit

BRÄNDI JA MARKKINOINTI

Markkinointistrategia

Tyypillinen markkinoinnin synti on keskittyä liiaksi operatiiviseen toimintaan. Selkeä pitkäaikaisen suunnitelman ja määränpään puute vaivaa monia markkinointiorganisaatioita. Markkinointistrategia toimii ylätason ohjenuorana kaikille markkinoinnin aktiviteeteille sekä kehitystoimenpiteille.

Innostava visio

Tavoitteiden ja roolin ymmärtäminen

Ymmärrys keskeisistä kehityskohteista

Keskeisiä markkinointistrategian elementtejä ovat: markkinoinnin visio ja tavoitetila, Tavoitteet ja KPI:t sekä kehitystiekartta. Vaikka strategia määritellään usean vuoden ajalle tulee, sen olla joustava ja mukautua muuttuviin tarpeisiin.

 

Markkinointistrategian fasilitointi

Autamme teitä luomaan kattavan markkinointistrategian sekä implementoimaan strategian käytäntöön.

1. Visio

Tulevaisuuden tavoitetila markkinoinnin roolin ja kyvykkyyden osalat

2. Tavoitteet ja KPI:t

Mitkä ovat markkinoinnin keskeiset tavoitteet

3. Kehityskohteet ja tiekartta

Mitä meidän tulee kehittää, jotta pääsisimme kohti tulevaisuuden visiota

4. Tuki markkinointistrategian implementoinnille.

Tarjoamme muutosjohtamista, suunnittelutukea sekä käytännön toteutustukea strategian implementointiin.

Marjo Himanen

Consultant

Tutustu myös muihin palveluihimme

Brändi ja markkinointiMarkkinoinnin mittaaminenMarkkinointiorganisaation kehittäminenBrändistrategiaMarkkinointiviestinnän konseptit