Musiikkitalon uudesta sivustosta haluttiin keskenään hyvin erilaisia kohderyhmiä palveleva tyylikäs kokonaisuus. Pääkohderyhmiä oli kaksi: konsertissa kävijät ja B2B-myynti, eli Musiikkitalon monipuolisten tilojen vuokraaminen yritysten ja yhteisöjen tapahtumiin. Vuosittain Musiikkitalossa järjestettävän valtavan tapahtumamäärän selkeä esittäminen tapahtumakalenterissa oli uudistuksen tärkein osa.
Verkkopalvelun uudistuksen yhteydessä Musiikkitalon omaa sisäistä prosessia myllättiin merkittävästi taustajärjestelmien ja integraatioiden puolella, ja samalla luotiin kokonainen arkkitehtuuri tapahtumatietojen hallinnalle.
Sivustolle asetetut tavoitteet saavutettiin hyvin: tapahtumakalenteri ja sivusto ovat kokonaisuudessaan erittäin visuaalisia ja henkivät Musiikkitalon elämyksellisyyttä. Modulaarisuutensa ansiosta sivusto on myös erittäin helposti päivitettävissä. Kumppaniksi sivustouudistukseen Musiikkitalo valitsi Creunan; Creuna ja Knowit Experience yhdistyivät keväällä 2021.