
Uusi työkalu muuttuneisiin tarpeisiin
Clear Channel tarjoaa asiakkaittensa käyttöön valtakunnallisesti tavoittavan mainosverkoston sekä monipuoliset ja näyttävät mainospinnat, joiden avulla suuret yleisöt voidaan tavoittaa tehokkaasti ja nopeasti. Toisaalta pienemmille kohderyhmille voidaan tehdä tarkkaan kohdennettuja kampanjoita.
Asiakkaat toimittavat mainosmateriaalit Clear Channelille AdHub-portaalissa. Clear Channelilla oli aiemminkin käytössään aineistoportaali, mutta se ei enää vastannut muuttuneisiin tarpeisiin. Vanhassa portaalissa ei ollut esimerkiksi automatisoitua aineistojen tarkistusta, eikä se ollut päivitettävissä. Clear Channel Suomen Digital CMS & Project Manager Darius Skaudis sai tehtäväkseen pyytää tarjouksia uuden aineistoportaalin kehityksestä. Knowit pääsi mukaan listaan suositusten kautta, sillä yksi Skaudiksen työkavereista oli aiemmin tehnyt yhteistyötä Knowitin kanssa.
"Päädyimme Knowitiin kahdesta syystä. Ensinnäkin hinta oli kilpailukykyinen. Toiseksi he ovat olleet kehittämässä vastaavanlaisia aineistoportaaleja mediataloille. Tällaisia edistyksellisiä aineistoportaaleja on Suomessa tietojeni mukaan vain kolme, joista nyt kahdesta Knowitilla on osaamista. Aika monet mediayhtiöt hoitavat aineistojen lähettämisen ftp-palvelimelle tai lomakkeille. Aineistoportaali on edistyksellinen tapa hoitaa asia", Darius Skaudis kertoo.