AVOIMET TYÖPAIKAT
BUSINESS & SALES MANAGEMENT
Bid Coordinator
HELSINKI
Makers of a sustainable future.
Keitä olemme
Knowit on pohjoismainen, paikallisesti toimiva konsultointiyritys, joka tukee yrityksiä ja organisaatioita digitaalisessa muutoksessa. Tehtävämme on rakentaa kestävää ja inhimillistä yhteiskuntaa digitalisaation keinoin. Suomessa lähes 500 knowitlaisen voimin helpotamme ihmisten jokapäiväistä elämää luomalla vastuullisia, turvallisia ja innovatiivisia ratkaisuja.
Etsimme nyt Public Sector -tiimiin huolellista Bid Coordinatoria vastaamaan tarjousprosessien hallinnasta sekä sujuvuudesta osaksi innokasta ja aikaansaavaa tiimiä.
Mistä tehtävässä on kyse
Bid Coordinaattorina tärkein tehtäväsi on julkisten tarjousprosessien hallinta, koordinoiminen sekä laadunvalvonta. Tämä tarkoittaa sitä, että työpöydältäsi löytyy muun muassa:
Tarjousprosessin käynnistys ja hallinta
- Kvalifiointi- ja tarjoustoimintaan liittyvien prosessien ja -työkalujen omistajuus, dokumentointi ja kehittäminen
- Tarjousmateriaalien hankinta ja hallinta heti tarjousluvan myöntämisen jälkeen
- Tiivis yhteistyö asiakasvastaavien (Client Executive) kanssa aikataulujen varmistamiseksi
Aikataulutus ja prosessin seuranta
- Tarjouksen ja kysymysten määräaikojen aktiivinen seuranta
- Kriittisten vaiheiden projektinhallinta
Tarjouksen valmistelu ja jättö
- Tarjouksen laadukas ja määräajan mukainen jättö joko itsenäisesti tai yhdessä CE:n kanssa
- Tarjouksen ja kysymysten kuittaukset sekä päätösmateriaalien tallennus järjestelmään
Laadunvarmistus ja tarjoustyön tuki
- Tarjousmateriaalien vaatimustenmukaisuuden, rakenteen ja kielen laadun tarkistus
- Referenssien ja asiantuntijasisältöjen kokoaminen ja muokkaaminen
Muuta:
- RFP-prosessien vetovastuu sovittaessa
- Tarjoustiimin kokoaminen ja koordinointi suuremmissa projekteissa (yhdessä CE:n kanssa)
Mitä etsimme?
Toivomme, että sinulla on ns. Maker-asenne, mikä Knowitilla tarkoittaa sitä, että uskot asioiden aikaansaamiseen. Tämän ajattelutavan jakamisen lisäksi on muutamia keskeisiä elementtejä, joita arvostamme ja jotka auttavat menestymään tässä roolissa:
- Jo jotain aiempaa kokemusta ja ymmärrystä julkisten hankintojen prosesseista ja tarjouskilpailuista
- Aiempaa työkokemusta IT-alalta, plussaa erityisesti vastaavanlaisten asiantuntijapalveluiden parista
- Proaktiivinen asenne - et vain odota asioiden tapahtuvan, vaan käärit hihat ja otat omistajuutta
- Huippuluokan organisointi- ja projektinhallintataidot
- Taipumus nauttia työstä, joka vaatii tarkkuutta, järjestelmällisyyttä sekä aikataulutustaitoja
- Erinomaiset vuorovaikutus- ja viestintätaidot sekä suomeksi että englanniksi
Saappaat ovat suuret ja roolisi on ratkaiseva, mutta voit luottaa tiimiimme ja ympärilläsi oleviin ihmisiin. Et jää koskaan yksin, sillä minne tahansa katsotkin, näet kivenkovia ammattilaisia ja aidosti mukavia ihmisiä, jotka kaikki työskentelevät yhdessä kohti yhteisiä tavoitteita ja kestävää digitaalista tulevaisuutta.
Miksi Knowit?
Me Knowitilla arvostamme monipuolista yleisosaamista, sekä halua ottaa myös uusia osaamisalueita haltuun. Jotta tämä ei kuitenkaan olisi pelkästään yksipuolinen toivomuslista, haluamme, että sinulla on asiantuntijana mahdollisuus vaikuttaa rooliisi ja ottaa vastuuta kehittymisestäsi meidän tukemanamme. Meille jokainen saa tulla omana kokonaisena itsenään, ja meillä rento sekä ammattimainen työyhteisö on itseisarvo.
Nämä tarjoamme sinulle:
- Kiinteän kuukausipalkan, jossa palkkahaitari on 2900 - 3900e/kk, riippuen osaamisesta, kokemuksesta ja valmiuksista.
- Tiimin ja yhteisön, jossa on helppo kehittyä ja saada tarvittaessa apua. Meillä on töissä eri uran vaiheilla olevia osaajia, ja tarjoamme mahdollisuuksia, jotka haastavat ja kehittävät sekä vastavalmistuneita tulevaisuuden tekijöitä, että myös kokeneempia ammattilaisia.
- Meillä esihenkilön tärkein tehtävä on mahdollistaa, että sinulla on asiantuntijana parhaat edellytykset onnistua työssäsi ja kehittyä ammatillisesti.
- Ajan ja resurssit kehittää osaamistasi työajalla (mm. koulutukset, sertifikaatit, kiltatoiminta). Haluamme investoida sinun osaamisesi kehittämiseen.
- Eri elämäntilanteissa joustavan etä-/hybridityön.
- Erinomaisen työn ja vapaan tasapainon - me teemme isoja ja merkityksellisiä projekteja kestävän digitalisaation parissa, mutta jokainen meistä on kokonainen ihminen ja arkeen mahtuu muutakin kuin työ.
- Muut kattavat työsuhde-edut (lounas, työmatka, hieronta, liikunta/kulttuuri, laaja työterveyshuolto, tapaturmavakuutus, polkupyöräetu, työvälineet valinnan mukaan, rekry- ja myyntiliidibonukset, mahdollisuus tilapäiseen etätyöskentelyyn ulkomailla).
Kiinnostuitko?
Oletko sinä seuraava Bid Coordinator meille? Jos koet, että tämä on seuraava mahdollisuutesi ja tunnistit itsesi edellä mainituista kohdista, kuulisimme erittäin mielellämme sinusta lisää! Huomioithan, että viimeinen hakupäivä on 22.5.2025.
Jos mieleesi tulee kysymyksiä tai haluat pikaisen keskustelun ennen päätöksen tekemistä, ota yhteyttä Talent Acquisition Partneriimme Annastiina Korpeen, jonka yhteystiedot löytyvät urasivuiltamme.