Haaste

Markkinat pursuavat toimijoita, jotka tarjoavat vakuudettomia lainoja. Miten uusi toimija voisi kilpailla? Kysyntä kasvaa suuremman tuloluokan asiakkaissa, he haluavat joustavia ja älykkäitä pankkipalveluja. Tästä tuli lähtökohta strategiatyölle ja perusta MONOBANKin identiteetille.

Toimitus

Hyvä käyttäjäkokemus netissä oli tärkeä seikka asiakkaalle, koska he puhtaana nettipankkina ovat riippuvaisia saumattomasta ja innostavasta kokemuksesta verkossa. Knowit Experience loi verkkosivut pohjaten teknisen kehityksen käyttäjäkokemukseen ja ux designiin. Knowit Solutionsin kollegamme kehittivät lisäksi pankkiratkaisun ydinjärjestelmän. 

Toimituksessa käytetyt pätevyysalueet: strategia, visuaalinen identiteetti, konseptinkehitys, ux design, tekninen kehitys, projektijohto

Ratkaisu

Ratkaisuna oli pankki, joka toimittaa joustavia ja älykkäitä pankkipalveluja. MONOBANKin visuaalinen identiteetti työstettiin asemointistrategian avulla. Lähdimme siitä, että MONOBANKin ainutlaatuisia myyntiväittämiä piti korostaa kautta linjan muuten kireillä markkinoilla, joilla on monia kilpailijoita ja osittain vain vähän kiinnostusta herättäviä tuotteita.

Ota yhteyttä
Janne Tuominiemi
Director, Knowit Experience

Haluatko, että soitamme sinulle?

Kiitos! Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian.

Alkuun