Tekoälyllä varustettu chatbot palveluksessa

Tänä päivänä asiakkaat odottavat toimivaa ja tehokasta palvelua erilaisissa sähköisissä kanavissa ympäri vuorokauden. Automaation ja tekoälyn hyödyntäminen osana sähköisen kanavan asiakaspalvelua mahdollistaa laadukkaan, mutta samalla kustannustehokkaasti skaalautuvan palvelun.

Knowit ja Boost.ai yhteistyössä

Knowit toimittaa nykyaikaisia, keskusteluun myös suomeksi kykeneviä chatbot-ratkaisuja yhteistyössä Boost.ai:n kanssa, joka on erikoistunut tekoälyyn pohjautuviin chatbot-ratkaisuihin. Olemme Expert-tason kumppani ja toteuttaneet useita chatbot-ratkaisuja Pohjoismaissa.

Ota yhteyttä
Tarja Rantala
Client Executive, Knowit Solutions Oy
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Alkuun