Sähköinen kaupankäynti

Sähköinen kaupankäynti tarkoittaa tänä päivänä paljon enemmän kuin vain yksittäistä verkkokauppaa. Se on myös tärkeä markkinointikanava ja työkalu, jonka avulla voi parantaa asiakasuskollisuutta. Haasteena on ylläpitää kannattavaa ja kilpailukykyistä verkkokauppaa, joka houkuttelee uusia asiakkaita ja kasvattaa myyntiä vaikeilla markkinoilla samalla, kun se tehokkaasti tukee omaa organisaatiota. Onnistuminen edellyttää kokemusta ja osaamista koko ketjusta liiketoimintaprosesseista ja tuotetiedon käsittelystä kiinnostavan asiakaskokemuksen rakentamiseen siten, että tuottoa syntyy ja asiakkaat ovat tyytyväisiä. 

Konsulteillamme on kokemusta eräiden B2B- ja B2C-markkinoiden kärkiverkkokaupparatkaisujen suunnittelusta. Meiltä löytyy tarvittava kokemus ja osaaminen, oli organisaationne sitten konkari tai aloittelija sähköisessä kaupankäynnissä.

Olemme erikoistuneet erityisesti menestyksekkäiden omni- ja monikanavaympäristöjen verkkokaupparatkaisuihin. Tarjoamme erilaisia palveluita strategia-, neuvonta-, käyttäjäkokemus-, muotoilupalveluista esiselvityksiin ja monimutkaisten verkkokaupparatkaisujen toteutukseen edistyneen järjestelmäintegroinnin avulla. Ratkaisumme perustuvat markkinoiden johtaviin teknologioihin esimerkiksi inRiveriltä, Epiltä ja Apptukselta, ja palamme halusta tarjota jokaiselle asiakkaalle jotakin ekstraa.

Alkuun