Vähittäiskaupat, verkkokaupat ja myyjät ovat saman haasteen edessä:

”Käsitellä tehokkaalla tavalla koko ajan kasvavaa tuotemäärää monissa eri kanavissa ja monilla eri kielillä sekä pitää yllä kiinnostavaa ja laadukasta tuotetietoa.”

1. Onko tuoteinformaatiosi levinnyt moneen eri paikkaan?
2. Kamppailetko rikastusprosessin kanssa?
3. Vaatiiko käännösprosessi paljon aikaa ja voimavaroja?
4. Onko vaikeaa valvoa kaikkia kanavia, joissa tuotteet näkyvät?

Jos vastauksesi yhteenkään edellä olevista kysymyksistä on myöntävä, voi olla tarvetta harkita PIMiä. Sen etuja ovat mm. (yllä mainittujen ongelmien ratkaisun lisäksi) seuraavat:

• Aika/kustannussäästö
• Time-to-market vähenee ja yksinkertaistuu
• Tuoteinformaatio on aina helposti saatavilla, strukturoitu ja jäljitettävissä kaikissa eri kanavissa samanaikaisesti.

Kuinka PIMin kanssa onnistutaan?

PIM-projektissa hyvin onnistuakseen tarvitaan koko joukko erilaisia tekijöitä. Kokemuksemme avulla voimme auttaa sinua saamaan maksimihyödyn investoinnistasi. Kannustamme aina asiakkaitamme keskittymään asiakaskokemukseen sekä huolehtimaan siitä, että yrityksen sisällä on selkeä ymmärrys mihin ja miksi PIMiä käytetään, kuka siitä yrityksen sisällä vastaa ja miten sen avulla saavutetaan tuloksia. 

Reetta Peltonen
Client Director, Knowit Experience
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Halautko että soitamme sinulle?

Kiitos! Soitamme sinulle mahdollisimman pian.

Alkuun