Menestystekijät

 

Itsepalveluratkaisu on onnistunut, kun siinä panostetaan kuuteen eri tekijään:

  • Käyttäjäkokemuksen laatu
  • Hinta
  • Saavutettavuus
  • Automatisoinnin aste
  • Liiketoimintamallin integrointi – suhteutettuna...
  • …status quon säilyttämisen kustannukseen – nyt ja suhteessa tuleviin kilpailijoihin

 

Työskentelytapamme

 

Knowitin liiketoiminta-analyytikot ja liiketoiminnankehityspäälliköt perustavat työnsä näille kuudelle periaatteelle sekä monivuotiselle kokemukselleen verkon itsepalveluratkaisujen suunnittelusta. Sisäisiin tuotantojärjestelmiin ja ulkoisiin tietolähteisiin integroidut ratkaisut.

Asetumme loppukäyttäjän asemaan ja noudatamme tiukkoja laatuvaatimuksia toimituksissamme.

Läheisessä yhteistyössä asiakkaan ja asiakasorganisaation kanssa varmistamme, että esityöt tehdään huolella ennen kuin lopullista ratkaisua aletaan ohjelmoida.

Reetta Peltonen
Client Director, Knowit Experience
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Halautko että soitamme sinulle?

Kiitos! Soitamme sinulle mahdollisimman pian.

Alkuun