Mihin tarvitsen analytiikkaa?

Analytiikkatyökalut tuottavat valtavasti dataa, mutta joskus on epäselvää mitä sillä kaikella tiedolla pitäisi käytännössä tehdä. Ilman fokusta ja analyysia ei datalla tee mitään - täytyy päättää mihin dataa milloinkin haluaa käyttää. Haluaako parantaa markkinointitoimenpiteiden ROI:ta tutkimalla mitkä digikampanjat tuottavat eniten tuloksia ja siirtää budjettia ketterästi kohti toimivimpia ratkaisuja vai haluaako tutkia käyttäjäpolkuja löytääkseen myyntiä estäviä pullonkauloja tai parantaakseen myyntiä?

Analytiikkatyökaluja löytyy jokaiseen tarpeeseen. Maksuton Google Analytics on erittäin kattava työkalu, mutta jos tarvitset ns. suljetun ympäristön työkalun vaikka intraan/extraan, esittelemme mielellämme vaihtoehtoja. 

Analytiikkaprojektin hyödyt

  • Tarpeita vastaavan työkalun valinta, asennus & konfigurointi
  • Tavoiteseuranta, raportointi ja näkymät kerralla kuntoon
  • Dataa, jolla parantaa sivuston käytettävyyttä & kampanjoiden tehokkuutta
  • Oman Google Analytics –osaamisen kasvattaminen
  • Jatkuva analytiikkapalvelu jatkuvaan sivuston/palvelun optimointiin
Janne Tuominiemi
Director, Digital Business
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä

Kiitos! Haluatko että soitamme sinulle?

Kiitos! Soitamme sinulle mahdollisimman pian.

Alkuun