Experience

We <3 eCommerce: Helsinki

Verkkoliiketoiminta on intohimomme ja haluamme jakaa tietoa, trendejä ja kokemuksia kanssasi. Asiakkaitamme yhdistää kasvava kiinnostus verkkokaupparatkaisuihin, ja siksi on tärkeää jakaa kokemuksia eri näkökulmista toimialasta, yrityksen koosta tai asiakaskunnasta riippumatta.

Maailma muuttuu jatkuvasti - perinteinen B2B ja B2C-jaottelu on väistymässä ja yhtenäinen asiakas- ja ostokokemus kasvattaa jatkuvasti merkitystään. Knowit Experience on erikoistunut yritysten ja liiketoimintakriittisten järjestelmien yhteensovittamisessa verkkokauppaan.  

Siksi Knowit järjestääkin Pohjoismaisen We ❤ eCommerce –tapahtuman yhteistyössä Episerverin ja inRiverin kanssa 7. syyskuuta klo 9.00-14.00 osoitteessa Länsisatamankatu 16, Helsinki.

Tapahtumamme on matka asiakasystävällisten verkkokauppojen suunnitteluun ja rakentamiseen. Tilaisuudessa käsitellään myös tuotetiedon organisointia (PIM) ja asiakkaidemme kokemuksia verkkokauppa-alustojen tuomista mahdollisuuksista ja oivalluksista.

Tilaisuuden tavoitteena on kertoa miten mahdollistat ja vauhditat yrityksesi liiketoiminnan kasvua verkkokaupoissa ja muissa digitaalisissa palveluissa - puhujat ovat Pohjoismaiden johtavia konsultteja ja yrityksiä.

Tilaisuus on maksuton, mutta paikkoja on rajatusti.

Puhujat

Henrik Béen Vice President Product Marketing, inRiver
Sirpa Komppa Head of Sales, Episerver
Joakim Lööv e-Commerce Manager, Ejendals
Mika Tikander Business Development Director, Translations.com
Outi Aramo Head of Performance

Agenda

09:00 Tervetuliaiskahvi

09:30 Esittely
Janne Tuominiemi, Director, Knowit Experience Finland

09:45 Conversion Rate Optimization
Outi Aramo, Senior Consultant, Knowit Experience Finland 

10:00 Episerver: Miten luoda houkuttelevia ja yksilöllisiä elämyksiä jatkuvasti muuttuvassa maailmassa
Tiedämme, että monet yritykset kamppailevat digitaalisten asiakaskohtaamisten kirjon nitomisessa yhteen -- verkkopalveluista ja mobiilista sähköpostiin, some-kanavista kampanjoihin -- ja tehden siitä relevantin kullekin yksittäiselle asiakkaalle. Sirpa ja Petri kertovat, kuinka Episerver-alusta auttaa sinua hallitsemaan asiakaspolun kaikki käänteet ja personoitujen asiakaskokemusten luomisen kaikissa kanavissa.
Sirpa Komppa, Head of Sales, Episerver

10:30 Translations.com: Monikielinen verkkoliiketoiminta – vältä näitä sudenkuoppia
Mika Tikander, Director of Business Development

Verkkoliiketoiminta on maailmanlaajuista ja kilpaillumpaa kuin koskaan. Löytääkseen, inspiroidakseen, ja koukuttaakseen ostajia myyjän pitää tehdä enemmän saadakseen aikaan personoituja kokemuksia monissa kanavissa ja usealla markkinalla.

Translations.com jakaa oppeja sadoista kansainvälisistä verkkolanseerauksistaan.

11:00 TAUKO

11:15 inRiver: "Perfect product information is the key to success in micro-moments." As consumers, we live our lives through micro-moments. According to Google, these are the moments when consumers want to be inspired, informed, or buy something that satisfies our needs. Companies that manage to attract consumers in these micro moments understand the importance of providing the right product information, at the right time, adapted to the right audience. This applies to both B2C and B2B companies. This presentation will portray InRiver's view on Product Information Management (PIM) and how InRiver Product Marketing Cloud help to create a better customer experience in every micro-moment.
Henrik Been, VP Product Marketing

12:00 Case: Ejendals
Joakim Lööv, e-Commerce Manager

12:30 Lounas ja verkostoitumista!

Alkuun