Seminaari

Vahvempi B2B-asiakaskokemus

Nykyään myös yritysasiakkaat odottavat henkilökohtaista palvelua. Tule aamiaistilaisuuteemme kuulemaan, kuinka kaventaa kuilua B2C- ja B2B-asiakaskokemuksen välillä. Case-esimerkkinä Huhtamäki kertoo omasta muutosmatkastaan globaalissa yrityksessä.

Tervetuloa aamiaistilaisuuteemme tiistaina 27.11.2018 Helsingin Hard Rock Cafehen.

Tilaisuuden avaa Knowit Experiencen Janne Tuominiemi, jonka jälkeen Mårten Bokedal Episerveriltä kertoo kuinka yrityksesi voi mukautua uusiin vaatimuksiin aiheenaan Capitalizing in B2B. Voit oppia kuinka: 

  • Kavennat kuilua B2B- ja B2C-asiakaskokemuksen välillä hyödyntämällä personointia
  • Luot CX-strategian ja priorisoit tekemisesi digiympäristössä 
  • Lasket tuoton panostuksillesi verkkoympäristössä

Mandi Alaterä Huhtamäeltä jatkaa sitten aiheella: Kohti yhteistä digitaalista palvelua - Miten johtaa muutosta globaalissa ympäristössä?

  • Globaali muutos ja liiketoiminnan tarpeet
  • Asiakaskokemuksen parantaminen datan pohjalta
  • Näin meillä on edetty sisäisten sidosryhmien kanssa yhteistyössä


Tilaisuus on maksuton - varaa paikkasi klikkaamalla Ilmoittaudu-painiketta.

Puhujat

Janne Tuominiemi Director, Knowit Experience
Mårten Bokedal Senior Manager, Marketing Nordics at Episerver
Mandi Alaterä Brand & Marketing Manager, Huhtamäki Global

Agenda

8.30
Aamiainen

9.00
Tilaisuuden avaus
Janne Tuominiemi, Knowit Oy

9.15
Capitalizing in B2B
Mårten Bokedal, Episerver

9.45
Case Huhtamäki: 
Kohti yhteistä digitaalista palvelua - Miten johtaa muutosta globaalissa ympäristössä?

Mandi Alaterä, Huhtamäki Global

10.30
Tilaisuus loppuu

 

Alkuun