New York

SOLD OUT! ExperienceIt 2017: Vähittäiskauppa ja verkkokaupat murroksessa

New York, San Francisco ja Silicon Valley 23-27.10.2017

ExperienceIt on tapahtuma, jossa tutustutaan kansainvälisiin digitaalisiin trendeihin ja kehityssuuntiin Knowitin järjestämällä matkalla. Tällä kertaa matkan kantavana teemana on Vähittäiskauppa ja verkkokaupat murroksessa ja tarkoituksena on pureutua monesta näkökulmasta siihen, mitä markkinoilla ja teknologiapuolella on odotettavissa lähitulevaisuudessa.

Omnichannel-strategia on yksi tulevaisuuden asiakaskokemukseen vahvimmin vaikuttavista tekijöistä. Sillä viitataan yhtenäisen ja tasaisen asiakaskokemuksen luomiseen monikanavaisessa ympäristössä – eli juuri siihen mihin matkallamme keskitymme.  

Yritysvierailut ja vierailut liikkeissä
Kymmenen yritysvierailun aikana perehdymme mielenkiintoisiin tulevaisuuden ratkaisuihin keskittyviin case-esimerkkeihin, joiden oppeja voi soveltaa omaan liiketoimintaan. Vieraillessamme liikkeissä näet ja koet käytännössä miten eri ratkaisut vaikuttavat asiakaskokemukseen.

Workshop
Verkkokaupan Growth Mapping eli miten saat kaiken irti panostuksestasi omnichannel-strategiaan. 

Whitepaper raportti
Knowitin näkemys verkkokaupan tulevaisuudesta. 

Hinta:

2,550€.

Hinta sisältää:

  • Yritys/liikevierailut
  • Workshopin
  • Kuljetukset paikan päällä New Yorkissa, San Franciscossa ja Silicon Valleyssa
  • Lounaat


Hinta ei sisällä:

  • Lentoja
  • Hotellia
  • Illallisia


Autamme mielellämme hotellien yhteisvarauksissa ja lentojen koordinoimisessa välillä New York ­— San Francisco. Osallistujamäärä on rajoitettu noin 20:een osallistujaan, jotta osallistujat saavan parhaan mahdollisen verkostoitumishyödyn.

Lisätietoja: Janne Tuominiemi
040-547416 tai janne.tuominiemi@knowit.fi

 

Agenda

New York

Yritykset


Caset

  • Rebecca Monkoff`s, SoHo
  • Amazon, New Jersey
  • Macy`s, Manhattan
  • Best Buy, Duane Read, Am Eagle, Union Square
  • Kate Spade, SoHo

 

Silicon Valley

Yritykset

 

Alkuun