Aamiaisseminaari

Asiakaskokemuksesta kilpailuetu -aamiaisseminaari 9.5.2017

UX, CX, CEM: rakkaalla lapsella on monta nimeä. Asiakaskokemus on tärkein tekijä asiakkaiden valitessa palveluntarjoajia ja tuotteita. Positiiviset asiakaskokemukset koostuvat ennen kaikkea siitä miten personoituja, relevantteja ja ajankohtaisia kohtaamiset ovat ja siitä kuinka ne ohjaavat asiakasta eteenpäin asiakasmatkalla.

Tervetuloa kuuntelemaan miten asiakaskokemusta voidaan kehittää yrityksen digitaalisissa kanavissa. Kerromme miten asiakaskokemuksen kehittäminen auttaa yritystä kohtaamaan asiakkaat entistä laadukkaammin ja miten asiakaskokemus edistää yrityksen liiketoimintaa.

Luvassa on esimerkkejä erilaisista caseista, työkaluista ja tekniikoista, joista saat konkreettisia eväitä omaan tekemiseen. Tilaisuus toteutetaan yhteistyössä Episerver Finlandin kanssa.

Seminaari on täynnä, mutta ilmoittaudu ihmeessä varasijalle! Ilmoitamme sinulle mikäli mahdut mukaan ja jos et, olet kutsulistalla vastaaviin tuleviin seminaareihin.

Ilmoittaudu varasijalle seminaariin 

Puhujat

Petri Isola Episerver
Max Tötterman Digital Strategist, Knowit
Outi Aramo Head of Performance

Agenda

  • Tilaisuuden avaus

  • Merkityksellisen asiakaskokemuksen luominen digitaalisissa kanavissa (Max Tötterman, Knowit Experience)

  • Asiakaskokemuksen kehittäminen ja hallinta, Episerver CMS and Marketing Platform (Petri Isola, Episerver)

  • Data-ohjattu markkinointiviestintä (Outi Aramo, Knowit Experience)
Alkuun